Dostępność BOK

Dostępność BOK

Biuro Obsługi Klienta

Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zapytania, informujemy, że wszystkie nasze Biura Obsługi Klienta (BOK) są otwarte. Informujemy również, że budynek, w którym znajduje się nasze biuro w Rybniku przy ulicy Kilińskiego, jest obecnie docieplany, nie wpływa to jednak na godziny otwarcia biura.

Jednocześnie cały czas działa infolinia 32 440 8000, obsługa przez e-mail biuro@leon.pl oraz EBOK. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.

 

Wygodnie bez wychodzenia z domu

Ogromną ilość spraw, również serwisowych można załatwić poprzez kontakt elektroniczny lub przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK).

Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.

Telefoniczna obsługa klienta – 32 440 8000

  • Przedstawienie aktualnej oferty. Również na stronie internetowej.
  • Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
  • Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
  • Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
  • Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
  • Zgłoszenie awarii.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)

  • Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
  • Billing telefoniczny online
  • Zmiana adresu MAC
  • Blokada rodzicielska
  • LeoDysk

Share this post

Skip to content