Co załatwisz w Leonie bez wychodzenia z domu
W Leonie wiele spraw załatwisz wygodnie bez wychodzenia z domu.
Formy kontaktu, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze to infolinia 32 440 8000, obsługa przez e-mail biuro@leon.pl, czat na stronie (dostępny w godzinach pracy biura) oraz EBOK. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.
Wygodnie bez wychodzenia z domu
Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.
Telefoniczna obsługa klienta – 32 440 8000
- Przedstawienie aktualnej oferty (Oferta dostępna jest również na stronie internetowej)
- Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowę podpisujesz w domu podczas montażu)
- Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
- Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
- Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
- Zgłoszenie awarii
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)
- Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
- Billing telefoniczny online
- Zmiana adresu MAC
- Włączenie usług dodatkowych
- Podgląd umowy
- LeoDysk