Dostępność BOK
Biuro Obsługi Klienta
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zapytania, informujemy, że wszystkie nasze Biura Obsługi Klienta (BOK) są otwarte. Informujemy również, że budynek, w którym znajduje się nasze biuro w Rybniku przy ulicy Kilińskiego, jest obecnie docieplany, nie wpływa to jednak na godziny otwarcia biura.
Jednocześnie cały czas działa infolinia 32 440 8000, obsługa przez e-mail biuro@leon.pl oraz EBOK. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.
Wygodnie bez wychodzenia z domu
Ogromną ilość spraw, również serwisowych można załatwić poprzez kontakt elektroniczny lub przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK).
Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.
Telefoniczna obsługa klienta – 32 440 8000
- Przedstawienie aktualnej oferty. Również na stronie internetowej.
- Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
- Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
- Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
- Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
- Zgłoszenie awarii.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)
- Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
- Billing telefoniczny online
- Zmiana adresu MAC
- Blokada rodzicielska
- LeoDysk